the luckiest girl on the planet...

...exakt så känner jag mig nu!
alla puzzelbitar börjar falla på plats och jag har kommit till den där stunden i mitt liv där det händer mycket bra saker. Massa planer inför sommaren som kommer bli bäst, har världens underbaraste vänner & familj, äventyr inplanerade, tagit tag i min träning, snart tävling, fotbollen börjar snart på allvar, storsjöcupen är om ett tag och likaså mid nordic cup. Så ni hör ju, mitt liv bara flyter på och jag kan inte må bättre.
 
Nu sitter jag iaf i fotöljen med datorn i knäet, snackar med ewe på sms och bara mår gött! fast är suuuuper hungrig, usch. Fast maten är nog snart klar, hoppas jag! så då blir det gomat, muuums!
 
har även skickat iväg ett mail, och hoppas på svar. Och om det går så kommer det bli en fett najs sak som kommer hända, säger inte mer än de för då blir det inte kul!
 
nu tänkte jag ta och ringa ewe, och sedan får vi se vad som händer. Kanske spela lite keyboard, vart super sugen på det nu. Uppdaterar mer under kvällen, så håll koll :)
 
mitt nya skal jag köpte i östersund för endast 99kr. Rosa och glittrigt, min stil asså ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snyggt skal!: )

2013-03-09 @ 18:42:20
URL: http://sporthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0