Tisdag

Är nå fel på vårat internet, och kunde därför inte blogga något när jag kom hem. Så har slagit på internet på mobilen, kunde ju inte göra nånting ;)

Iaf så gick skolan jätte bra. Var ju kortdag så den gick ganska fort! Tog bussen hem efter skolan med Ewe, och när jag kom hem så slängde jag mig nästan direkt i sängen för jag var så slut i kroppen.
Spelade lite FIFA med syrran och spelade lite keyboard, annars har jag bara spelat på mobilen typ.

Kommer nog skippa träningen ikväll då jag är helt slut i kroppen och måste få vila, vill inte köra slut på mig helt!!

Har ingen aning om vad jag ska göra ist ikväll, kanske bara mysa ner mig i sängen och kolla på film ;) som jag typ alltid gör, haha ;)!

Men nu ska jag iaf kolla på TV och efter de vet jag inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0