Tisdag

Hade super roligt igår, så kände inte för att ta fram mobilen och börja blogga ;)
Iaf så vart det ingen bio igår, utan det ska vi göra idag, men vilken film vet jag inte. Ist så drog vi och hyrde film och så! Efter maten nån gång drog vi till Wille (Beckis kusin) där vi till tillbringade hela natten, sov även här :) kollade först på skyfall, sen spelade vi lite spel och massa sånt typ, skrattade så jag hade kramp i magen. Kom inte i säng förns efter halv 3 nångång, har absolut ingen aning. Vaknade imorse med att jag hade fötterna på kudden och huvudet under täcket, hhmm kanske wannabe Pippi Långstrump. Haha nä men lite konstigt ;)! Lyckades somna om sen och sov i några timmar. Vaknade strax efter 9 så ligger just nu bara och bloggar, och ska strax spela spel. Vi får ju se då dom andra vaknar, små sömntutor är vad dom är! Men nu ska jag snapchatta lite och sedan spela spel ;)

Innan jag dör ska jag ha sånt här hår, dööör så snyggt!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0