trött och huvudvärk.

blev tyvärr inget med Felle idag då vi inte skulle kunna vara med varandra förns sent ikväll, så då ska vi ta det imorgon ist. Och då har vi mer tid att vara med varandra också, så det blir bättre! :)
 
Så vad ska jag ist göra nu ikväll?
har inga planer, så ska nog bara ligga i sängen och kolla på massa filmer. Är så otroligt trött så förhoppningsvis kommer jag somna ganska tidigt ikväll. Varit uppe sent nu sen i torsdags :/
 
Har även ganska ont i huvudet, så ska bli skönt att bara ta de lugnt. Tog mig en alvedon för ett tag sen som precis börjat hjälpa, så de är bra! :)
 
Ska försöka få till åtmistonde ett till inlägg ikväll, beror på om jag har ork eller inte. Ta det där nu inte fel, men är så otroligt trött och ska nog lägga undan telefonen ett tag då den är apvarm för jag hållt på med den så mycket.
 
Men kika in mer senare så kanske jag har bloggat igen.
ungefär såhär känner jag mig just nu. gammalbild
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Finis!

2013-04-03 @ 21:50:40
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0