you can be the butterfly i feel in my belly

kom hem för ett litet tag sen, så nu är det bara en pytte liten sak kvar på presenten. Hoppas verkligen hon blir glad över vad hon får, ihihihii!! :) kommer somsagt bilder på vad jag köpt till hon senare ikväll!
 
Ska strax ta och fixa en grej, som dyker upp på bloggen senare idag. Men vet inte riktigt när, men nångång!
Men måste först fixa med massa bilder och sen skriva en liten text, så kommer ta ett litet tag.
 
Håller även på att planera en FET sak här på bloggen, till er läsare! är så sjukt glad att statestiken bara stiger hela tiden bara mer och mer, så jag vill göra nånting speciellt åt er! så har lite kontakt med en person, och jag lovar er, det kommer bli GRYMT om det går som planerat. Kommer ta ett tag, men det är värt tiden, jag LOVAR! så fortsätt kika in på bloggen varje dag som ni gör, och sprid den vidare så att den här saken kan bli av. den är grym, och om det går, så kommer JAG vara avundsjuka på er, haha!
 
Men iaf, nu tänkte jag ta och börja med bilderna så att jag blir klar nångång. Och efter det är det troligtvis mat :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Hur många läsare har du? :)
Önskar dig en fin söndag :)

2013-03-10 @ 16:06:23
URL: http://fames.se/mooollys/
Postat av: Molly Bergström

Kul :) min mooollys.se som jag har på blogg.se har jag flera tusen läsare på. Men jag ska överge den för att byta hit till Fames, så hittils har jag runt 300 :P

2013-03-10 @ 16:51:15
URL: http://fames.se/mooollys/
Postat av: ♔ K A J S A

Sv. Visst är hon söt? :)

Är lite halv-krasslig, själv då? :)

2013-03-10 @ 19:23:10
URL: http://knaskajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0