you know i can get over you.

mår mycket bättre nu, så det är ju bra! men får se hur jag gör imorgon, om jag mår bra så går jag ju självklart på skolan och om jag mår dåligt så stannar jag hemma. Hade egentligen behövt gått på skolan, vill bland annat bli klar med mitt gosedjur jag håller på med på slöjden, men vi får se hur det blir.
 
Iaf så har det bara varit en väldigt lugn kväll. Suttit och spelat lite minecraft och kikat lite TV, mer har jag nog inte gjort. Har inte haft ork till att gjort något annat, och sen har jag inte heller kommit på något annat att göra. 
 
Iaf så är det snart påsklov också, passar ju perfekt nu med en vecka ledigtid! har inte så mycket planer mer än att vara med beckis & felle. Sen får jag väl ta dagarna som dom kommer, om det inte blir annat bestämmt.
 
Men nu tänkte jag iaf ta och mysa ner mig framför en film eller nått, och sedan försöka sova. Har blivit 2 stycken sena nätter, så om jag ska på skolan imorgon måste jag vara pigg.
Uppdaterar mer senare ikväll eller imorgon bitti :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0