11 saker...

* jag kan jätte lätt bli ledsen, bara det att jag inte visar det varje gång. Håller ganska mycket för mig själv.
 
* jag älskar att ha mycket pengar, men har blivit jätte dålig på att spara dom.
 
* hälften av pengarna jag slösar är på godis, fika, dricka osv.. alltså sockersaker ;)
 
* jag har en hemlighet som ingen någonsing kommer få veta, och då menar jag verkligen INGEN!
 
* jag har en "dagbok" där jag skriver om en speciell sak, en ledsen sak.
 
* jag har en annan hemlig blogg.
 
* jag kan vara as bra på att låtsas vara glad då jag egentligen är jätte ledsen.
 
* min första blogg var http://badmonkey.bloggplatsen.se, mobba inte, tänk på att jag var liten ;)
 
* jag kan lätt bli sur/irriterad om det är nå småsaker folk klagar på.
 
* jag har alltid velat varit med i ett riktigt slagsmål :s
 
* jag vill flytta från sollefteå, helst nånstans neråt, bort härifrån bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0