finally friday!

Äntligen Fredag, sjukt less på skolan nu. Och det märks nog på fler än bara mig! på 3 dagar, har 10st olika i klassen somnat på 4 olika ämnen, och jag är en av dom ;)! så inte bara jag som är less, haha..
 
Iaf var väl skoldagen helt ok. Var egentligen inte så mycket "jobb", så det var chill :)
Efter skolan åkte jag med mamma hem, fast hann knappt hem så åkte vi och hämtade en bil vi ska ha på prov nu under helgen, en jätte fin faktiskt, och as skön :) så hoppas det blir den.
 
Har inte gjort mycket alls under dagen, bara tagit det lugnt och så. Som det ser ut nu blir det nog en kompisfri dag/kväll. Men vem vet, mycket kan ändras på bara några minuter ;)!
 
Men ja, jag ville visa att jag lever. Tänkte nu gå ut och vara social med mina föräldrar och sedan är det nog mat :)
 
          
hade ju inte tackat nej till att ligga och sola nunu!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0