How wonderful life is now you're in the world

Matchen gick väl sådär.. Förlorade med 5-3 men jag tyckte iaf vi spelade hyffsat bra och det är huvudsaken. Motståndarna fick väl 2 turmål på hörnerna, annars så var det ganska jämnt då det gällde mål..
 
Efter matchen drog vi hem och sen dess har jag mest tagit det lugnt. Kikat runt på olika klänningar, har ju fortfarande inte hittat någon till skolavslutningen och vet inte om det är försent nu.. Så ja, där har jag ett litet problem. Haha, men hade velat försöka komma iväg till typ övik eller nånstan och se om det finns nån akut klänning man kan köpa, bara för att ha nånting iaf, ja ni fattar.
 
Imorgon är det ju iaf Tisdag som alla vet ;)! kortdag i skolan och sen träningen på eftermiddagen.
har matteprov sista timmen, inte pluggat ett piss så får se hur det går. Men då man är klar med provet får man ju gå, så då kan man ju kanske sluta lite tidigare än vanligt jao ;)! nä men vi får se..
 
Dagarna framöver är väl mest chill egentligen. Ingenting jobbigt iaf! matcherna har ju börjat köra igång som ni kanske förstår, så har ju 1-2 matcher i veckan. Och det känns sjuuuuukt roligt!!! få göra nått annat än bara träningar, så ja, det är roligt.
Har ju inte heller mycket plugg kvar i skolan. Har typ 1 eller 2 prov kvar och sen inge mer liksom! betygen sätts sista maj så får ju se till att sköta mig bra och göra bra ifrån mig på proven fram tills dess. Så jag inte får nå F ;)
 
Men ja, nu tänkte jag iaf slå av dom 2 sista avsnitten av 90210, iaf av dom som kommit ut. Och efter det måste jag försöka sova. Skojjar inte om jag knappt sov 5-6 timmar inatt, inte bra för mig. :/
så jag säger godnatt nu, och försöker väl få till fler än ett inlägg imorgon iaf. :)
 
bild från storsjöcupen förra året, men snart är vi där igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0