i close my eyes and i can see a better day

            
bildbrist.
 
har nog varit den grymmate dagen på hela veckan. Inte nog med att det inte var en enda tråkig lektion, så fick vi sluta en och en halv timme tidigare för vi hade hål sista. Så skulle egentligen sluta nu ;)!
 
Iaf så drog jag ju hem då vid kvart över 3 typ. Eller stod först och pratade med beckis&carro en stund, men sen drog jag hem :) kom väl hem vid typ kvart i 3 -3 nångång. Och sen dess har jag inte gjort ett piss, suttit vid datorn och gjort nada. Inte orkat göra nånting, inte ens orkat gått ut nu när det är bra väder ;) eller lite målnigt osv men aa.
 
Har fortfarande inga planer för dagen, får väl se vad jag hitt på. Har jag ingenting för mig kommer jag väl sätta mig ner och plugga SO, har vårt sista SO prov på Måndag. Och jag MÅSTE verkligen klara det!! (y)
 
Men nu tänkte jag iaf gå och ta nånting att äta då jag är jätte hungrig, och sen får vi se vad jag hittar på :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0