I'm not one of those who can easily hide

herregud vad min dag varit bra, perfekt avslut på denna jätte mysiga helg! vill inte att dagen ska ta slut :(
 
Iaf så vid 11 så drog jag till Valla, hade ju uppvisning idag.
Vi chillade väl mest lite tills vi skulle börja förträna och så. Och förträningarna gick ju inte precis bra för mig :/ men då vi väl hade kört i gång själva uppvisningen och vi körde och så, så gick det hur bra som helst. Satte alla mina varv, och ja, jag kan egentligen inte vara nöjdare. Körde även bomflickis på golvet!
Kommer nog dyka upp filmer från idag, senare framöver. Dom måste läggas ut först och så :)
 
Efter uppvisningen drog jag & pappa och hämtade lillebror i helgum, och sen när vi kom hem så gick jag nästan direkt ut och solade. Så har fått ännu mer färg på mig! fattades bara en svalkande pool jag kunde badat i så hade allting varit helt perfekt. Men sorgligt nog så har vi ju ingen ;) haha.
 
Men sen har jag inte gjort så mycket mer idag, tagit det lugnt och bara njutit av dagen. Njutit så mycket jag kan innan skolan som är imorgon ;) fast inte mycket kvar, jag har kanske 1 veckas plugg kvar, sen är jag friii. Nä inte helt fri, ja men asså ni kommer förstå sedan framöver :)
 
Iaf så tänkte jag nu byta om då jag fortfarande sitter i min bikini (tecken på att jag älskar den), och sen efter den mysa ner mig i sängen framför nå avsnitt av 90210. Ska försöka somna tidigt inatt, då jag varit upp till minst 1 nu i helgen. Så blir lätt att jag är uppe så sent på vardagarna också :/ aja, men jag bloggar mer sedan..
 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0