Inte länge kvar.

Vet att jag sa att jag skulle blogga efter jag vaknat och så, men hade fullt upp, eller Asså saker som jag behövde hinna med med!

Jag vaknade iaf vid halv 12, klev då upp och käkade frukost och sen skulle vi ut och köra fyrhjuling, men fick inte igång den så gick in igen!

Vid halv 1 så kom mamma och hämtade mig och vi drog till sahlens bil där vi skulle hjälpa till, jag fick ta hand om hoppborgen, hur chill som helst ;)!

Vid 4 nångång drog vi och handlade inför imorgon, bland annat saker till att göra tårtan. Ihihihi!! Så de är de jag gjort idag, Ewe hjälpte även till att fixa dom!

Nu ligger jag här i sängen och försöker sova, men det går inte så värst bra. Längtar så mycket tills imorgon, att få öppna massa presenter osv. Men känns inte alls som att jag fyller år, haha!

Men iaf tänkte jag nu kolla runt på mobilen, så jag bloggar mer imorgon, kanske hinner innan jag drar till skolan :)

Bild som Ewe tog :) bild på hela tårtan kommer imorgon :)


Kommentarer
Postat av: NellieB

Önskar dig ett stoOOORT grattis i förskott. Du fyller jue om typ 45 min. Ha en underbar dag och tacka din kompis som tipsa mej så jag kunde gratta dej ❤😃

Svar: Men gud, ååh tack så himla mycket!! gjorde verkligen min dag, tusen tack!♥ ja de ska jag verkligen göra, först måste jag bara ta reda på vem de var ;)♥
None None

2013-05-01 @ 23:18:44
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0