MIN FÖDELSEDAG! ♥

Nu är snart min födelsedag över, och den har varit helt otrolig! Fått så grymt bra presenter så jag är mer än nöjd, kunde inte fått en bättre födelsedag. Ätit tårta och fika har jag också gjort, och det var så himla gott!! Tårtorna blev faktiskt lyckade, trodde först dom skulle bli jätte torra eller nått sånt, men nejdå, vi lyckades ganska bra :)
 
Tror att alla gäster har varit här nu, så nu väntar jag bara på att Ewe ska komma så blir det lite firande med hon också. Så sjukt nyfiken på vad hon köpt till mig. Hon har ju gått och retat mig i 2 dagar nu, och jag blev bara mer och mer nyfiken varje gång hon började prata om presenten hon köpt, men vad de är vet jag inte :) så det ska bli jätte roligt att äntligen få öppna den, och se vad som finns där ;)!
 
Men kan inte säga mer än att min dag har varit super, så himla glad för allting jag fått! Ska försöka lägga upp bild kanske imorgon eller nått på vad jag fått, så får ni se :) om ni vill såklart.
 
Vill även passa på att säga TUSEN tack till alla som grattade mig idag, både på skolan och utanför. Skojjar inte om jag fick säga tack minst 20-30 gånger, och då var det bara på skolan, haha! men iaf, tacktacktack!!♥
Fick även ett stooort grattis av NellieB, och tydligen hade en kompis skrivit och bett hon göra de, så tack så himla mycket nu vem det var som sa de! blev jätte glad :)
 
Nu ska jag gå och fortsätta umgås med gästerna som är kvar, och efter det hoppas jag att Ewe har kommit så jag kan umgås lite med hon! perfekt avslut på födelsedagen, umgås med nån som gör en så glad!♥
 
           
          
Bjuder på några bilder från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0