Monday

opsi, blitt några dagar jag inte bloggat nu. Meeeen som alltid har jag mina anledningar!
 
Iaf så i Fredags mot kvällen kom Felle hit, vi chillade väl mest och spelade lite minecraft. Drog sedan vid typ halv 12 bort till valla för att kika lite på nattbandyn. Blev egentligen inte där så jätte länge, utan drog ist ut med några andra och busade lite. Drog väl hem sen nångång vid 1 ungefär, och då var det genast sängen!
 
Vid lördagen klev vi upp vid 7, gjorde oss i ordning osv och sedan drog vi bort till Härnösand där jag hade match. Den gick verkligen super bra, vann med 2-0 så jag var nöjd ;)!
 
Gjorde inte så mycket mer under dagen, men sen på kvällen drog vi ut och var med Jonte lite. Så kom hem nångång efter 12, så sov hon hos mig en till natt (y)
 
Söndags då, gjorde egentligen inte mycket speciellt då heller! hoppade mest studsmatta. Men sen vid halv 3 drog hon hem för hon skulle till sin mormor eller nått. Sen resten av Söndagen gick åt för att pluggapluggaplugga.
 
Och sen idag då? var väl som alla andra skoladagar, några roliga ämnen, några tråkiga. Några roliga stunder, några tråkiga. Hade även prov på SO:n, så får då f*n hoppas på att jag får minst ett E, annars får jag F i slutbetyg inom geografi.. :( nya betygsystemet suger..
 
Men efter skolan drog jag iaf hem, slängde i mig lite mat, bytte om och drog sedan iväg på träning. Den gick väl sådär, var så otroligt trött så orkade typ ingenting men aa..
 
Nu sitter jag bara här och ska strax lägga mig och slå igång en film. Måste sova ordentligt nu, har inte gjort det på ett tag, så är dödstrött på dagarna.. :/ inte bra asså.. så tyvärr är det här det första och sista inlägget för idag. Men jag ville iaf mest visa att jag fortfarande lever och sen säga att jag snaaaaart är tillbaka som förut. Kan bli lite svårt nu då jag ska bort och jaa. Men vi får se vad som händer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0