Onsdag :)

 
Iaf så var gårdagen jätte mysig. Drog hem till Ewe efter skolan och bah chillade ett tag! var ju inte det finaste vädret ute, spöregnade och var jätte kallt.. Men då drog vi på oss några mjukiskläder och drog ut och hoppade studsmatta i regnet, inget kan stoppa oss liksom ;)
 
Fick skippa träningen igår då jag fick så himla ont i höfterna, så efter maten och så drog vi hem till mig, (ewe hade glömt sina fotbollssaker i hennes pappas bil som inte var hemma). Chillade väl mest bara på här hemma, gjorde väl inget super speciellt. Drog ner på Ica och köpte lite gosaker, och satte oss och kollade på film och åt dedär vi köpt.
Senare under kvällen drog vi hem till ewe för att hämta lite sovsaker, och sedan hem till mig igen där vi slaggade.

Var verkligen super trött imorse, var lite svårt att komma upp, men jag lyckades iaf ;)! men dessvärre somnade jag på första lektionen vi hade, haha. Men sen resten av dagen har jag varit ganska pigg, men endå trött om ni fattar ;)
 
Vid 6 ungefär drog jag iväg till kokhuset för att vi skulle hjälpa till inom RUIF att kratta, så var väl där ungefär en timme innan jag drog iväg på träning, gymnastikträningen!
träningen idag kändes dubbelt så bra som i Måndags, kanske för jag var på bättre humör ;)!
 
Nu tänkte jag strax hoppa in i duschen, efter att min syrra blivit klar. Vem vet hur länge hon duschar? -.- så aa.
men medans tänkte jag kolla klart på lite skolavslutningsklänningar, snart dags ju ;)
 
 VILL OCKSÅ KUNNA SÅDÄR PÅ STRANDEN LIKSOM, ETT NYTT MÅL JAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0