the luckiest girl on the planet!!

glädjen som går upp ifrån tårna och upp till mitt huvud är obeskrivligt. Aldrig i mitt liv har jag varit såhär j*vla glad som jag är just nu. Att först har jag så grymt bra saker som händer framöver, och sen "saken" jag fick veta nu ikväll. Nästan så jag seriöst gråter av glädje, går verkligen inte att beskriva. Jag är bara såååå lycklig, och finns INGENTING mer jag vill ändra för att bli glad.
 
Jag vet inte vad jag ska skriva, eller vad jag ska säga. Jag är helt mållös och saknar ord! Enda jag kan säga är att jag nog är världens lyckligaste just nu, just denna stund.
Jag återkommer imorgon då jag har lugnat ner mig, för jag kan verkligen inte skriva, jag bara skakar!! :')
 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0