vetintevadjagskaskrivasomrubrik.

förklaringen till den urusla uppdateringen är för jag varit med Felle hela dagen igår och idag!
och sen på Fredagar kan det lätt bli att bloggen hamnar lite åt sidan, då man gått i skolan en hel vecka och är helt slut +att det är början på helgen och man vill göra nånting roligt! :)
 
Iaf så har jag då varit med Felle både igår och idag, och det var verkligen jätte roligt! även fast vi bara legat hela dagen idag och kollat på film, men sånt behöver man ibland. Men var ut en snabbis och hjälpte mamma&pappa då dom höll på att kapa ner ett träd, så lite friskluft har vi endå tagit! ;)
 
Felle åkte hem för kanske en halvtimme sen, och sen dess har jag verkligen inte gjort nånting. Eller typ kikat runt på internet, och nu sitter jag här och bloggar om ingenting typ ;)!
Tänkte snart ta och spela lite minecraft och sedan duscha, en lång och varm dusch! fett skönt..
 
Sen blir det nog bara en myskväll framför massa filmer nivet, har inte någon ork till att göra nånting annat typ. Har en hel del filmer jag vill se men jag inte haft tid med att kolla på.
 
iaf så tänker jag kolla på lite klänningar nu och sedan spela minecraft. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0